عنوان اولین کارخانه قالیشویی در تهران با ارائه خدمات شستشوی تخصصی انواع فرشهای دستباف، ماشینی، خارجی، تابلوفرش با تثبیت رنگ و بدون ایرادات احتمالی و ارائه تضمین

شستشو یکی از بهترین هاست که فرش را بدون واسطه توسط ماشین آلات تمام خودکار و استفاده از مواد نانو و بهترین شوینده ها شستشو میشود

و قیمت منصفانه زیر نظر اتحادیه قالیشویان تهران کد1789

.

تحویل ۴۸ساعته، لول کاور شده ضمانت کتبی و بیمه نامه

همیشه به عنوان یکی از قالیشویی های خوب در تهران معروف بوده ایم چراکه توانسته ایم بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه نماییم و همواره کسب رضایت این عزیزان از برترین اهدافمان بوده است.

ا کلیه خدمات شستشو را میتوانید در تمامی محدوده ها شمال تهران بدون هیچ محدودیتی در سریع ترین زمان ممکن از ما دریافت نمایید.

رفوگری فرش هنری است مکمل هنر فرشبافی, ارزش هنر رفوگری زمانی معلوم میشود که فرش گرانبهایی به دلیل پوسیدگی یا بید زدگی و آتش سوزی و رطوبت و حوادث دیگر آسیب دیده باشد. در این هنگام هنر دستان رفوگر به کمک آمده و آسیب دیدگی فرش را مرمت کرده و زیبایی را دوباره به فرش میبخشد.

 

بعضی از قالیشویی ها این خدمت را به مشتریان ارائه میدهند.

 

هر فرشباف باید کم وبیش با رفوگری آشنا باشد تا زمانی که ضرورت پیدا کرد بتواند نیازهای خود و دیگران را مرتفع نماید. البته مهارت در این رشته نیاز به تعلیم گرفتن و تمرین وکسب تجربه دارد که رفوگر تازه کار به تدریج مهارت پیدا می کند.

 

رفوگری چیست؟

 

رفوگری یکی از خدمات قالی بافی و یا قالیشویی است که در تعریف این خدمت میشود گفت باز آفرینی و ترمیم قسمت هایی از فرش که دچار بید زدگی، پوسیدگی و پارگی، آسیب دیدگی، سوختگی و… شده است.

 

دسته بندی آسیب های فرش که نیازمند رفوگری میباشد:

 

– آسیب هایی که به دلیل کهنگی و طول عمر زیاد فشر به آن وارد میشود مانند پاره‌شدن شیرازه، پارگی، رنگ‌پریدگی ، پوسیدگی،  از بین رفتن پرزها و یا فرسودگی چله‌ها و غیره.

 

– آسیب هایی مانند بیدزدگی، سوختگی، بریدگی، پوسیدگی ناشی از رطوبت و یا مواد شیمیایی و غیره.

 

این آسیب ها ممکن است سطحی یا عمقی باشد که همه آنها با رفوگری قالی قابل ترمیم می‌باشد.

 

چگونگی رفوگری:

 

در رفوگری قبل از هرچیزی باید فرش مورد نظر را کاملا پهن کرده و پشت و روی آن را به دقت بررسی و نوع و میزان آسیب دیدگی ها را تعیین و یادداشت کرد. باید آسیب ها کاملا مشخص شود به این صورت که پشت و روی فرش کاملا بررسی شود که ممکن است ضایعات سطحی یا عمقی باشند . که  برای هرکدام از این آسیب ها شیوه خاص از رفوگری را میطلبد.

 

در رفوگری باید عیوبی مثل کجی‌ها، پارگی‌ها برظرف شوند، وظیفهٔ مرمت‌گر بی‌عیب کردن فرش برای عرضه به خریداران است. عملیاتی ازقبیل رفوگری تنها از عهدهٔ رفوگر‌های متخصص برمی‌آید که باید در انتخاب این رفوگرها نهایت دقت را بفرمائیدانجام این حرفه زیر نظر اتحادیه با داشتن قیمتی مناسب و هماهنگ با نرخ اتحادیه

قالیشویی مجاز ومعتبر

استفاده از مواد شوینده با کیفیت و همچنین کیفیت شستشو

تحویل به موقع فرش به مشتری

خدمات قالیشویی شامل :

* شستشوی انواع فرش دستباف وماشینی بصورت تخصصی سفید شویی ، اعلاء شویی ، با مواد وشامپو های مخصوص و استاندارد .

* خشکشویی موکت ، کفپوش ، خوشخواب ، و.....

* کلیه عملیات لکه برداری ، رنگبرداری ، ریشه زنی ، تعمیر و تعویض شیرازه ، چرم دوزی ، پرداخت و رفو ، برطرف کردن عیوب کیس ، پارگی ، پوسیدگی وغیره .تجربه ای گرانبها در صنعت قالیشویی کشور به عنوان اولین کارخانه قالیشویی در کشور بهترین شرکت قالیشویی برای ارائه خدمات به همشهریان عزیز شهر تهران می باشد. ترمیم و باز سازی تخصصی فرشهای دستبافت زیر نظر اساتید با تجربه صنعت فرش دستبافت. کلیه خدمات شستشوی فرشهای نفیس دستبافت، شستشوی تخصصی و اعلاء فرشهای دستبافت قیمتی و قدیمی. شستشوی ویژه انواع فرش های ماشینی ایرانی و خارجی برخی از خدمات این مرکز به همشهریان عزیز محله غرب تهران می باشد

و انجام تمامی خدمات روفوگری، ریشه بافی ،شیرازه...... ا پرز گیری، گرد گیری، لکه برداری توسط مجرب ترین پرسنل ما

قیمت منصفانه وزیر نظر اتحادیه قالیشویی